Avatar billede mhlh Nybegynder
09. september 2005 - 10:35 Der er 9 kommentarer

Design af hjemmeside

Jeg har i længere tid selv prøvet at lave en hjemmeside, det er sgu ikke så let som det ser ud. Det endte heller ikke godt. Jeg har virkelig brug for en masse hjælp. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe. Jeg har lige åbnet mit eget lille firma og har lidt røven i postkassen. Jeg har selv en masse ideer, meeeen jeg holder mig til biler. Den der kan lave min hjemmeside får alle mine point og lidt lir til bilen. Håber der er hjælp at hente.
Hilsen Marck
Avatar billede christoffero Nybegynder
09. september 2005 - 11:10 #1
Hvad skal den omhandle, skal det bare være html eller?
kom med lidt mere info :)
Avatar billede plazm Nybegynder
09. september 2005 - 11:15 #2
Hvad sælger, eller udbyder du ?
Hvilken funktion skal siden have ?
Avatar billede redhack Nybegynder
09. september 2005 - 13:43 #3
Jeg kan sikkert godt hjælpe dig med at lave noget som ser fornuftigt ud. ..Dog ikke gratis, men MEGET billigt. ..om ikke andet kan du jo skrive og høre hvad jeg kan lave, og lyder det ikke godt nok, så finder du bare på noget andet. :)

Websalg@datauddannelse.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
10. september 2005 - 10:05 #4
du er velkomment til at kontakte mig hvis du stadig ikke har fundet nogen :)

thansen@a-web.dk
Avatar billede mhlh Nybegynder
10. september 2005 - 19:38 #5
Den skal være en Html side. Den skal bruges til at vise en masse produkter med billeder og priser. der skal være en hel masse links og informationer på siden. jeg har mit eget logo som selvfølgelig ind. Jeg har købt og betalt mit domain navn men mangler bare siden
Avatar billede domaz.dk Novice
10. september 2005 - 20:18 #6
skal du selv ha mulighed for at tilføje og slette produkter på siden...?
Avatar billede mhlh Nybegynder
12. september 2005 - 11:38 #7
Ja det vil jeg gerne ha mulighed for. Men der skal ikke være salg eller noget.
Avatar billede redhack Nybegynder
12. september 2005 - 13:23 #8
Nu er html kode med al respekt ikke særlig brugervenlig. :) Det jeg havde i tankerne var et cms system som har en administrationsside hvor du nemt kan tilføje sider og billeder uden at have noget kenskab til kodning.

..Men vil man gerne have en "gør det selv side" så er html da meget sjovt at rode med. :D
Avatar billede mhlh Nybegynder
14. september 2005 - 17:37 #9
REDHACK>>
cms lyder godt, men jeg har kun hørt om Html jeg kender ikke rigtigt til computer derfor sagde jeg det.
Men det CMS lyder da meget nemmere