Avatar billede mike23 Nybegynder
09. september 2005 - 10:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Misvisning af ny GPS Mio 269

Hej med jer!

Jeg har lige købt en Mio 269 og som sådan tilfreds med alt andet end de ruter der bliver beregnet og det faktum at der er vejnavne og kommuner den ikke har kendskab til. Jeg ved at der er en opdatering på vej (http://www.mio-tech.be/products/miomap/miomap_ce_upgrade.asp) men jeg vil ikke vente til oktober før den begynder at virke ordentligt, så vil jeg hellere smide den tilbage til forhandleren og få en der virker.

Er der nogen måde jeg kan opdatere den nu?
Avatar billede mtj111 Novice
14. september 2005 - 20:48 #1
Du kan prøve at gensinstallere kortet på din PocketPC...
De kan være at der var sket en fejl under den 1. overførsel...

Michael
Avatar billede mtj111 Novice
14. september 2005 - 20:48 #2
De = det
Avatar billede mike23 Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:31 #3
Lukker...