Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
08. september 2005 - 21:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmesidedesign feedback

Nu vil jeg gerne have nogle andre øjne til at se mit nyeste design. Ønsker konstruktiv kritik af overskuelighed, farver mv.

Topgrafikken var tiltænkt at være skiftende ved hvert click.

http://bonusmor.dk/micb/
Avatar billede cpufan Juniormester
08. september 2005 - 21:17 #1
meget nydelig og overskuelig, der går dog ikke mange sekunder før jeg får ondt i øjnene af den lysegrønne baggrund- not joking - den er du nød til at dæmpe
Avatar billede snokey Nybegynder
08. september 2005 - 21:27 #2
Synes der mangler noget under "boxen" så den ikke bare stopper ¨med det samme måske noget der fader ud.. Men ellers fin overskulig
Avatar billede miss-g Seniormester
08. september 2005 - 21:34 #3
Enig - den grønne baggrundsfarve skal ændres - der er for meget kontrast i iforhold til de øvrige farver.

Og så ser det ud som om der er en rød kant i venstre side og en blå i højre side??
Har du noget liggende nedenunder som er kommet med?

Kunne måske bruge noget mere kontrast i menuen. Enten baggrundsfarverne lidt lysere eller teksten mørkere - måske mest det sidste, da der også er mørke farver i fuglen.

Ellers nydeligt, enkelt og frisk side. Flot fugl! Håber de andre billeder har samme kontrast - evt. et tema eller noget som gør at man kan se at de ´hører sammen´ hvis du forstår.
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. september 2005 - 23:26 #4
der mangler en afslutning forneden, det ser lidt 'klippet af' ud.

>> "Topgrafikken var tiltænkt at være skiftende ved hvert click."
Ehh, det bliver lige 40 Kilobyte extra loadtid pr klik. Det er stadig masser af mennesker med modem og med 128 Kbps 'WebSpeed'.
Plus risikerer du ikke at miste lidt genkendelighed. Det eneste der ellers er site karakteristisk er den neongrønne baggrund og den er jeg enig med de andre i er lovlig meget.

Dejlig ren og overskuelig opstilling. dog føles det lidt forkert at 'kom på nettet' er boldet. det bryder stilen. Hellere en lille gif-pil ved siden af eller lignende.

mvh JakobA
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
15. september 2005 - 18:17 #5
Tak for det alle sammen, prøv at se min 2'er http://bonusmor.dk/micb/2.htm
Avatar billede snokey Nybegynder
16. september 2005 - 12:26 #6
Jeg kan stadig ikke li din bund.. Men bg farven under menuen er blevet meget bedre.. :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
24. september 2005 - 14:02 #7
Tak for hjælpen, jeg må arbejde videre med det :)