Avatar billede kanondreng Nybegynder
07. september 2005 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logon msn

når jeg skal logge on på msn, står der tre email adresser hvordan sletter jeg dem og deres kodeord så man skal skrive det hver gang man logger på ????
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2005 - 15:13 #1
kontrolpanelet -> bruger konti, derinde har du mulighed for at slette dem du ikke vil have stående.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
07. september 2005 - 15:18 #2
har jeg gjort men de står der stadig når jeg vil logge på msn
Avatar billede kanondreng Nybegynder
07. september 2005 - 15:20 #3
har fundet ud af det.
er den nye 7.5 jeg har ..
det andet havde jeg selv gjort
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2005 - 15:25 #4
ok, kender ikke 7.5 med den slags programmer vil jeg ikke bruge en beta version.