Avatar billede p_gaard Juniormester
07. september 2005 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send mail fra word 2002 sp3

Hej,

Jeg har et problem med funktionen 'send til postmodtager' som ligger under filmenuen i word.

Jeg har i dokumentskabelonen placeret logo, sidenr. og diverse i sidehovedet.

Sender jeg dokumentet vha. 'send til postmodtager' bliver alt i sidehovedet vedhæftet mailen, mens selve dokumentteksten (udenfor sidehoved/fod) incl. billeder indsættes korrekt i mailens body.

Spørgsmålet er hvordan jeg kan få word til ikke at vedhæfte dele som ligger i sidehovedet men blot vise sammen med dokumentteksten.

ps. Jeg er godt klar over muligheden at vedhæfte dokumentet til mailen.
Avatar billede kedde65 Praktikant
29. december 2005 - 13:46 #1
Det kan ikke lade sig gøre. Det jeg vil anbefale dig, er at lave en stump kode der gemmer dokumentet og vedhæfter det til en ny mail. Men det er måske ikke en mulighed?

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede p_gaard Juniormester
19. marts 2007 - 14:14 #2
Så skal jeg stå inde for at det vil fungere uden alvorlige undtagelser hos 400 brugere. Jeg har meddelt videre at det ikke kan lade sig gøre.

Tak for svaret og undskyld svartiden...