Avatar billede matfri Nybegynder
06. september 2005 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

synkroniserings program til Nokia

Nu er jeg ret økonomisk, så jeg har ikke lige lyst til at ofre penge på Outlook, findes der et andet program som man kan bruge i stedet for outlooks kalender, som også er istand til at synkronisere med en nokia 6680's kalender? Programmet skal helst være gratis!
Avatar billede ranger1 Nybegynder
06. september 2005 - 21:21 #1
I din kasse til telefonen skulle der da gerne ligge en cd med Nokia pc suite på hvis ikke så kan den hentes gratis her.

http://www.nokia.com/nokia/0,,72014,00.html

For at du kan benytte det skal du dog anskaffe dig et datakabel pris ca. 3-400 kr
eller en bluetooth usb dongle til en pris på ca. 1-200 kr
Avatar billede matfri Nybegynder
06. september 2005 - 21:51 #2
Det er ikke hardware jeg efterlyser..har jeg og kan også godt tilslutte den til min pc...men det er et kalenderprogram som jeg kan bruge til at synkronisere min kalender på pcen og mobilen med!
Avatar billede ranger1 Nybegynder
07. september 2005 - 15:23 #3
Når ja det har jeg vist lige over set.
Men her er et link til en online kalender som du kan tilgå fra telefonen hvor du nu er synkronisere den i beggeretninger eks. kærsten/konen indtaster i din kalender hjemme fra pcen at i skal til sivgermor lidt senere sender du bolwingaften med gutterne dagen før og samtidig får du det kærsten/konen har indtastet i din kalender tjek det ud her på dette link

http://www.scheduleworld.com/description.html
Avatar billede matfri Nybegynder
07. september 2005 - 23:02 #4
Det jeg nu mest ønskede mig var et stykke software, til min pc som jeg også kan bruge offline....Men ellers mange tak...