Avatar billede gnuff Praktikant
03. september 2005 - 01:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 servere

Jeg har en hjemmeside ved en webhost, men da jeg ikke må have zip eller rar filer liggende på den, har jeg en lokal server også, hvor jeg så har de filer.

Mit spørgsmål er så:
Hvorfor tager det omkring 1 minut fra man har bedt den externe server om download af en pakket fil til boxen hvor man kan vælge at gemme på disk at komme frem (programmet fylder 22 mb)
er det fordi den henter programmet fra den interne til den externe server?

Skal lige siges at downloadlinket ligger på den externe server, den interne bruges kun til at opbevare filerne på
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 02:23 #1
hvis du bruger din egen server til at uploade med (sende til den "rigtige" server"), og du har en alm. adsl er det klart du har en 2048/256 kb  forbindelse (max) og du kan højst sende 256kb, og hvis din server skal hente filen fra din lokale (adsl) server så kan det ikke gå særlig hurtigt...

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 02:24 #2
(om du så angiver et direkte link til din (adsl) server vil det være det samme)
Avatar billede gnuff Praktikant
03. september 2005 - 03:06 #3
Okay, takker for svaret :)
Avatar billede a1a1 Novice
03. september 2005 - 13:24 #4
sæl tak ;o)