Avatar billede sonne Nybegynder
02. september 2005 - 15:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MMC eller RS MMC

min n6230i telefon har et 32MB mmc kort - jeg vil gerne sætte et større kort i.
på edbpriser.dk er der
Multimediacard
RS MMC
og DV RS-MMC

hvad er forskellen på disse tre kategorier ?
Avatar billede ranger1 Nybegynder
02. september 2005 - 17:47 #1
forskellen er at de sidste 2 sidst nævnte er fysisk mindre end et mmc og så er der noget med hastigheden osv. de sidste 2 passer ikke i din mobil så det du skal have fat i er et MMC og lad være med at købe for lille. Minimum 256 mb vil jeg anbefale så kan du nemlig også have en film sammen med noget musik til bus/tog eller bil turen
Avatar billede sonne Nybegynder
02. september 2005 - 19:14 #2
tank ranger1
Avatar billede ranger1 Nybegynder
04. september 2005 - 20:34 #3
Det var da så lidt sonne.
Men hvis det var det svar du søgte bør du så ikke lukke og slukke
Avatar billede sonne Nybegynder
04. september 2005 - 20:40 #4
jo da
Det er forhåbentligt gjort nu
Avatar billede fuglen1 Novice
26. december 2005 - 23:55 #5
Rangar1: rs-mms og dv rs-mmc kan godt bruges i 6230i hvis de sdider i en adaptor (som følger med når man køber kortet) har selv et 512 mb rs mmc kort i min 6230i

Så dit svar er egentlig forkert med at rs-mmc kort
ikke passer i telefonen
Avatar billede sonne Nybegynder
27. december 2005 - 00:41 #6
Hej Fuglen1
jeg købte et 512 mb ATP multimediacard - men det kan min 9in1 kortlæser ikke finde ??? - nå jeg bruger bare kabeltil den stationære og bluetothtil den bærbare.
God jul