Avatar billede martin_shearer Nybegynder
02. september 2005 - 14:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MSN Plus ?

Hey

er kort spørgsmål

Er MSN Plus, Godt eller Skidt ?
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2005 - 14:52 #1
Godt.. hvis man kan li spyware og adware :)..

Nej hold dig fra det..

Ønsker du at tweeke msn, så brug eksembelvis www.messengerdiscovery.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. september 2005 - 14:55 #2
Eksperten: Advarsel mod install af [MessengerPlus 3.0] ->
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 15:05 #3
sludder, hvis man fravælger det sponser program er det ingen problemer, men da folk desværre har en tendens til at sige ja til ALT, når det gælder bokse på computere, ja så går det galt
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2005 - 15:07 #4
ja de sponsorer er betegnet som adware.. men der er vist også et hav af spyware og andet deri, man ikke umiddelbart kan fravælge..
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 15:15 #5
nogle beviser på dette ? eller er det bare noget man har hørt en 3 part snakke noget om, for reelle data har jeg ikke set endnu (nægeter ikke kategorisk at det er muligt, men det at sponser programmet er adware, ja det er kendt, men det andet har jeg ikke set noget skyggen af beviser på)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
02. september 2005 - 16:29 #6
ok. først med svar, får point :D
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. september 2005 - 16:40 #7
Ping (Deles med andre?)
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 17:54 #8
martin_shearer underlig måde at give point på, nu var det ikke så mange, men allgevel en underlig måde...
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2005 - 18:59 #9
JA ØV jeg vil have mine halvandet point :)
Avatar billede nva Praktikant
08. september 2005 - 14:59 #10
Ak - da jeg trykkede på messengerdiscovery-linket poppede min virus-scanner op og sagde jeg var ved at få en trojaner fra den side - bare en advarsel.
Jeg foretrækker osse Msgplus - ingen problemer med den, når bare der svares nej til sponsorprogrammer.