Avatar billede begere Nybegynder
01. september 2005 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skjule grupper eller bare klienter i msn?

Hvis man nu har nogle grupper i msn, med klienter osv; og man bruger msn på jobbet, hvor alle har mulighed for at se ens skærm; er det så muligt at kunne skjule grupper indeholdende disse personer? Da det kun er mig der har adgang til puteren er det ikke et krav at kunne beskytte grupperne! - Har bare "tavshedspligt" en form for tavshedspligt, så kan ikke have msn åben ellers!
Avatar billede jannek_ek Nybegynder
27. september 2005 - 18:10 #1
Hmm det bedste jeg kan komme med, vil nok værre at få dig en arbejds e-mail, så du ikke skal tænke på arbejdet i fritiden.
Avatar billede begere Nybegynder
27. september 2005 - 21:19 #2
Det løser ikke problemet, og er slet ikke en ordentlig løsning; jeg har en arbejds mail; men er stadig klienter på den som ikke skal være synlige tilgændelige når jeg sidder og arbejder offentligt osv.
Avatar billede begere Nybegynder
16. oktober 2005 - 22:41 #3
Noget svar?
Avatar billede begere Nybegynder
17. oktober 2005 - 21:39 #4
Jeg vælger at lukke tråden selv så! Men har endnu ikke fundet en løsning!