Avatar billede alanius Nybegynder
01. september 2005 - 19:08 Der er 3 kommentarer

Ingen tastatur

Win XP har glemt mit trådløse tastatur. Jeg skriver dette ved at klikke mig frem på handicap-tastatur på skærmen. Jeg har både skiftet batterjer og købt nyt tastatur, installeret og har prøvet at bytte rundt på mus og tastaturstik. Jeg har også fjernet driveren og ladet XP finde tastaturet igen - uden probs og uden resultat!

XP finder ingen fejl selv, alt er tilsyneladende fint. "Standardtastatur up`n runnin'" Pjuteren nægter endda at starte, hvis jeg piller radiomodtageren af. Hjæælp!
Avatar billede gratis Nybegynder
02. september 2005 - 01:28 #1
dette tjekker system filer (ved ikke om det hjælper i dit tilfælde, men det ka ikke skade at prøve)

skriv denne commando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum mellem sfc og scannow) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din cd i drevet,genstart maskinen når det er gjort.
Avatar billede alanius Nybegynder
02. september 2005 - 12:36 #2
Har nu tilsluttet et tastatur med snor. Det virker! Besynderligt...
Avatar billede gratis Nybegynder
02. september 2005 - 15:50 #3
ok,den ka jeg ikke greje... men det er der måske andre der kan :)