Avatar billede old-faithful Praktikant
01. september 2005 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløs og PDA

Hej, jeg har købt et trådløst (WiFi) CF kort til min PDA:

WiFi kortet: Linksys WCF12 (med nyeste drivers, 1.1)
PDA: HP iPaq 2210 (med PocketPc 2003)

Jeg bruger WEP og MAC-adresse filtre for at connecte, og mit wireless access point er indstillet til det. Jeg kan se at jeg er connected (det står der, og lampen i cf-kortet lyser også) til mit accesspoint, men jeg kan kun komme på internettet når min PDA står i sin cradle... Min bærbare pc bruger desuden WiFi uden problemer.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få internettet til at virke, også når min pda ikke er tilsluttet min computer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2005 - 20:45 #1
Har du sat et MAC filter? Og ikke åbnet dette for din PDA?
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. september 2005 - 22:02 #2
Mac filteret var rigtigt opsat.

Det virker nu. Jeg startede forfra med indstillingerne og så virkede alt. Tror der var fejl i WEP-nøglen... Men tak for forslaget.