Avatar billede hulla Novice
01. september 2005 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows messenger bekræftelse

Hej

Jeg mangler at bekræfte min email-adresse men har ikke længere den nødvendige mail fra Microsoft, hvordan får jeg fat i den igen?
Avatar billede venturer Nybegynder
01. september 2005 - 14:09 #1
Inde på siden for dit Passport skal der være en funktion hvor du kan få denne mail sendt igen.
Avatar billede hulla Novice
01. september 2005 - 14:41 #2
Den side kan jeg så ikke komme ind på, fordi jeg bruger Windows messenger og ikke MSN messenger. Jeg får følgende besked når jeg prøver at komme ind på min profil:

Tilføjelsesprogrammer til Windows Messenger understøttes ikke længere. Hvis du vil bruge et onlinemeddelelsesprogram og udnytte fordelene ved MSN-tilføjelsesprogrammer, anbefales du at installere MSN Messenger.

Kan jeg dermed ikke komme ind til min profil uden at hente og installere MSN Messenger?
Avatar billede venturer Nybegynder
08. september 2005 - 10:08 #3
Du skal bruge MSN messenger for at kunne chatte.
Men du kan gå ind på http://www.passport.com og logger på dér for at få adgang til dine passport indstillinger.