Avatar billede mr-mycom Nybegynder
31. august 2005 - 15:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tekstbox flytter sig.

Ja, jeg har et lille problem. Når jeg indsætter en tekstbox på min hp, flytter den sig når den bliver åbnet i browseren.

Eksempel her: www.mrmycom.frac.dk/dm.jpg
I browser: www.mrmycom.frac.dk/browser.jpg

Altså teksten bliver nærmest flyttet til venstre. Hvis jeg så flytter den ind så det passer virker det også fint nok, men så flytter den det til den anden side, hvis jeg skifter opløsning..!:(

Christian Søes
Avatar billede olebole Juniormester
31. august 2005 - 15:43 #1
<ole>

Screendumps kan ikke bruges til meget. Prøv med et link til siden, så man kan se koden

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
31. august 2005 - 15:45 #2
- udeover at begge links redirectes til: http://frac.dk/images/frac.logo.gif
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
31. august 2005 - 20:25 #3
Sitet kan ses @ www.mrmycom.frac.dk

Prøv at se det i forskellige opløsninger
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
03. september 2005 - 12:55 #4
Fejlen var at jeg havde sat tekstboksen til absolute..:)
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
03. september 2005 - 12:55 #5
svar