Avatar billede nc85 Nybegynder
31. august 2005 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i?

Hey alle...

Tak et kig på :
http://www.framemakers.dk/nicky/Design1.jpg

Vil gerne lige høre jeres mening?
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 11:56 #1
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne
Avatar billede mobius6 Juniormester
31. august 2005 - 12:12 #2
det ser ud som et godt udgangspunkt, ser ud til at være et ikke-færdig skitse.
midteplacering, en fed baggrund og yderligere detaljer og text i topbanneret er vel at sammen noget du allerede er klar over ;-)

menuplacering er fin.

billeder er for hårdt komprimeret (blury)

Logo er ganske fint :)
og gengbrug i headers er godt

husk at hold venstremargin så text står indenfor headergrafik kanten.
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. august 2005 - 12:21 #3
Svær at læse.
Avatar billede nc85 Nybegynder
31. august 2005 - 12:35 #4
Det er heller ikke en helt færdig skitse - bare mere et rought layout...

mobius6 -> forstår ikke helt hvad du mener?
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. august 2005 - 14:03 #5
Umiddelbart ville jeg sige 'dur ikke'

farverne skriger (kan være ok til alder 14 og ned)

Den der krusedulle (to ringe om et i) bliver brugt som gennemgående element, men er forvirret og såvidt jeg kan se irellevant. der står  meet-me (sic) men hvordan krusedullen skal kunne fortolkes som 'mee' er uklart.

Den grå ramme og menuen er gode. resten skal der arbejdes på.

mvh JakobA
Avatar billede mobius6 Juniormester
31. august 2005 - 16:52 #6
nc85-- hvad er det du ikke helt forstår, jeg vil mene at min kommentar er rimelig ligetil???