Avatar billede mulemule Nybegynder
29. august 2005 - 11:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bandwith control,

Er der nogen steder i IIS at man kan sætte noget bandwith control, f.eks. sådan at ingen klient kan spise mere end max 4mb/s og også eventuelt noget med hvorstore klumper der sendes ad gangen.

p.s. Jeg kørere ASP.NET og bruger Windows 2003 Server
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2005 - 12:33 #1
Det kan du mig bekendt ikke med IIS. Kik på www.netlimiter.com eller en hardware løsning med en switch der indeholder Qos
Avatar billede screem_brille Novice
29. august 2005 - 12:44 #2
ikke pr klient, men du kan ialt, og har du en 2003 enterprise ed., har ms værktøjer til dette.

(uden brug af netlimiter)
Avatar billede screem_brille Novice
29. august 2005 - 12:46 #3
højreklik på din website (under iis mangeren) vælg performance, limit the available bandwith)
Avatar billede mulemule Nybegynder
30. august 2005 - 11:48 #4
Nå ja, tak. Men det er vist ikke rigtig så meget man kan styre der.
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2005 - 11:57 #5
hvilket OS kører din IIS på ?