Avatar billede tebina Nybegynder
29. august 2005 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse ved udskrivning

Jeg får følgende fejlmeddelelse, når jeg forsøger at printe til en PDF fra Excel: "Der kan ikke anvendes flere nye skrifttyper i projektmappen".

Der er ikke tilføjet eller ændret noget i filen siden jeg sidst printede den, så er der nogen, som ved hvad problemet kan skyldes og ikke mindst hvordan jeg løser det.

Det er en Excel fil med flere ark, der refererer til hinanden, så det er ikke en mulighed at starte forfra.
Avatar billede sjap Praktikant
29. august 2005 - 12:24 #1
Måske kan nedenstående hjælpe dig

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=215573
Avatar billede tebina Nybegynder
29. august 2005 - 13:40 #2
Jeg har forsøgt mig med begge de metoder, som beskrives i artiklen, men desværre stadig uden succes. Fejlmeddelelsen kommer stadig når man forsøger at printe.
Avatar billede tebina Nybegynder
29. august 2005 - 15:14 #3
Jeg har nu fundet ud af, at hvis jeg fjerne sidehoved og sidefod, så kan jeg godt printe ud. - Blot hvis der så skulle ringe en klokke hos nogen????
Avatar billede sjap Praktikant
29. august 2005 - 15:53 #4
Ikke her, men jeg har et andet link (som muligvis blot beskriver en alternativ - manuel - måde at gøre det som står i det første link på).

http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-1791153.php
Avatar billede tebina Nybegynder
22. juni 2006 - 16:38 #5
x