Avatar billede nicolehodal Nybegynder
28. august 2005 - 16:22 Der er 1 løsning

Installering af printer

Hej
Jeg har lige fået en brugt lexmark printer. Men installationscdrom er væk.
Så jeg har været ind på Lexmarks hjemmeside og hente en driver fordi printerlisten i XP ikke viser min printer.
Problemet er nu at når jeg køre det prg. jeg har hentet og har udpakket det, får jeg en fejlmeddelse om at systemfilen er ikke egnet til at køre ms-dos og miscrosoft windows programmer. og at man skal lukke programmet.
Hvad gør jeg nu, kan man installere den på anden vis?
På forhånd tak :-)
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
28. august 2005 - 17:30 #1
svaret