Avatar billede quicksilver Nybegynder
28. august 2005 - 11:11 Der er 4 kommentarer

Total bootfailure

Vi har en 2003 server som fortæller os at Active Directory is corrupted og at vi skal starte op i rebuild mode. MEN MEN MEN maskinen dør fuldstændig midt i opstart. Kan ikke engang starte op på Windows 2003 installations cd-rommen - den hænger ved: Setup is starting Windows

Har nogen et godt forslag??

På forhand tak
Avatar billede gnuff Praktikant
28. august 2005 - 12:25 #1
Du bliver nok nødt til at prøve at starte i fejlsikret tilstand, og se om du kan rette fejlen derfra
Avatar billede quicksilver Nybegynder
28. august 2005 - 12:35 #2
Vi har prøvet både fejlsikret tilstand som kommer op og siger at der er Active Directory fejl og at vi skal starte op i Restore Active directory mode. Starter vi den så op UDEN tilsluttet netkabel går den død efter at have indtastet brugernavn og kode. Gør vi det MED netkabel tilsluttet og logger ind så kan vi se at den arbejder lidt på disken og lidt på lidt på nettet - men ellers skeer der i øvrigt intet. Vi kører raid og kan ikke komme ind diskene og rette fejl af bagvejen
Avatar billede webcon Nybegynder
28. august 2005 - 12:45 #3
Du har forhåbentlig taget en backup af "System State Data" ?? Eller lavet en ERD disk ?
Avatar billede webcon Nybegynder
28. august 2005 - 12:45 #4
Såfremt du har det "ovennævnte" skal du foretage en Recovery af dette.