Avatar billede newyork Nybegynder
27. august 2005 - 19:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Bedste hjemmesideprogram

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside til min klasse, og indtil videre har jeg brugt frontpage 2003. Dette har sådan set også været godt nok, men jeg synes ikke, at folk er specielt vilde med det program. Derfor vil jeg høre om, hvad andre folk bruger i stedet for?

Jeg har dog nogle krav til programmet, og det er, at man skal kunne lave et forum, kunne lave adgangskode og skal kunne lave en database så folk kan uploade billeder til siden.

Er der nogen som har nogle gode forslag?? Det er lige meget om det gratis eller om det koster noget
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 19:42 #1
Husk at lukke dette: http://www.eksperten.dk/spm/643519 ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. august 2005 - 19:52 #2
Avatar billede busschou Praktikant
27. august 2005 - 19:54 #3
database adgang skal jo kodes serverside, så det er mere eller mindre hard hånd kodning :o)
Dertil kan enhver editor benyttes, fx notepad eller ultraedit
..
af kommercielle programmer kan du kigge på dreamweaver som koster en ond krig, og nok ikke kan klare det med databasen for dig
Avatar billede newyork Nybegynder
27. august 2005 - 20:31 #4
okay.. jamen jeg har også fundet koderne til hvordan man oprette f.eks et login osv. i frontpage, men problemet er at B-one ikke understøtter Microsoft Access-Database og så kan jeg ikke rigtig bruge frontpage. Det er i hvert fald det jeg tror.

Der står dog at jeg kan bruge MySQL som database men kan det godt kobles sammen med min frontpage-hjemmeside?
Avatar billede busschou Praktikant
27. august 2005 - 20:42 #5
ja det kan det sagtens, du skal blot håndkode det, og så skal det ikke være en *.html fil, men en *.asp eller *.php fil afhængig af om du kører asp eller php
Avatar billede trophymanager Nybegynder
27. august 2005 - 23:06 #6
Cool Edit.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
27. august 2005 - 23:07 #7
Avatar billede newyork Nybegynder
06. november 2005 - 13:19 #8
busschou>> kom med et svar så du kan få nogle points
Avatar billede newyork Nybegynder
16. november 2005 - 20:10 #9
nå men nu lukker jeg spørgsmålet