Avatar billede xozzi Nybegynder
26. august 2005 - 19:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Request: Banner

Søger en der kan lave et banner for 200 points..

har ikke så mange krav.. det skal bare være et banner, og der skal stå "Artec Reborn" på..

har nemlig ikke lavet hjemmesiden endnu, så kan jeg bare lave det ud fra banneret.. istedet for at man laver banneret ud fra siden :)

det må gerne være noget med kabler, edb, hardware osv.. (altså med computer)

skal bare være færdigt engang i den her weekend.. men der er jo større chance hvis man er hurtig :p for jeg tager bare det hutigste og det bedste i første omgang ^^
Avatar billede xozzi Nybegynder
26. august 2005 - 20:00 #1
altså det skal være et topbanner.. størrelsen er ligemeget, bare så det passer til en hjemmeside
Avatar billede weblex Nybegynder
26. august 2005 - 21:33 #2
Avatar billede xozzi Nybegynder
26. august 2005 - 21:35 #3
Simpelt og fedt... men måske lidt for simpelt.. kunne du ikke putte lidt mere guf i?
Avatar billede weblex Nybegynder
26. august 2005 - 21:51 #4
Avatar billede xozzi Nybegynder
26. august 2005 - 21:58 #5
Du kan godt li den skrift, det kan jeg osse... så den må godt være lidt større :P
Avatar billede weblex Nybegynder
27. august 2005 - 07:28 #6
Avatar billede xozzi Nybegynder
27. august 2005 - 09:06 #7
Ok, fedt.. nu har jeg lidt at vælge imellem.. så er det fint nok! :o)

men kunne godt tænke mig at vide hvad fonten hedder.. :)
Avatar billede weblex Nybegynder
27. august 2005 - 09:27 #8
Den hedder Ethnocentric. Hent den her :o)

http://www.dafont.com/en/search.php?nq=1&q=Ethnocentric
Avatar billede xozzi Nybegynder
27. august 2005 - 11:00 #9
Mange tak

- Lukker!