Avatar billede smsng Nybegynder
26. august 2005 - 09:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man lukke et spørgsmål uden svar??

Hej Co´s.

Jeg ved ikke rigtig om det er det rigtige sted jeg har placeret mit spørgsmål.
Hvis ikke må I meget gerne lige fortælle hvor jeg burde lægge det ind.

Jeg oprettede for noget tid siden et spørgsmål om en lille problem jeg var stødt på.

Jeg har ikke rigtig fået noget brugbart svar, men det er også ligegyldigt, for jeg lavede det hele om med en anden fremgangsmåde.

Mit spørgsmål er så, om jeg kan lukke den tråd jeg oprettede uden svar???
Avatar billede kalp Novice
26. august 2005 - 09:45 #1
Du ligger selv et svar og acceptere det
Avatar billede smsng Nybegynder
26. august 2005 - 09:50 #2
Uden at der kommer svar på det???
Avatar billede kalp Novice
26. august 2005 - 09:52 #3
Der er kommet svar... hvis du SELV ligger et:) man kan godt acceptere sine egne svar!
Avatar billede smsng Nybegynder
26. august 2005 - 09:54 #4
men det er jo ikke et løsningsforslag??
Er det ikke sådan det står i reglerne. At man godt selv kan lægge et svar, men at man selv skal lægge en løsning med, så andre måske kan have gavn af det.
Avatar billede jokkejensen Novice
26. august 2005 - 09:57 #5
narj det okay bare at lukke hvis der ingen aktivitet er og du ikke længere har brug for hjælp..
Avatar billede smsng Nybegynder
26. august 2005 - 09:58 #6
ok..tak for hjælpen
Avatar billede kalp Novice
26. august 2005 - 10:05 #7
selv tak... lig et svar og luk dette spørgsmål;)
Avatar billede smsng Nybegynder
26. august 2005 - 10:06 #8
lukker