Avatar billede neewbie Nybegynder
25. august 2005 - 14:15 Der er 4 kommentarer

Hjælp til brochure

heey eksperter... Er der nogen der kunne komme med et forsalg til en brochure??
Selve brochuren er for en skønhedsklinik i ved hudpleje osv.

Håber nogen kan hjælpe med flotte forslag.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. august 2005 - 15:36 #1
Det kunne vi måske hvis vi havde lidt mere at gå efter, f.eks. billeder af produkterne, farvepræferancer, målgrupper, formater og andet. Ellers bliver det jo bare et skud i tågen, og de rammer sjældent ret godt
Avatar billede neewbie Nybegynder
26. august 2005 - 08:25 #2
Farverne, skal nok være henne i det hvide, lidt blåt og lidt lyserødt... De må gerne være noget der sumbolicere skønhed og krop. Målgruppen er stort set alle fra 13 til 50 år, og det er både damer og mænd. Formattet må helst gerne være lavet i photoshop hvis det altså er muligt ellers er andre osse okay. Og det skal kunne skrives ud på en A4 side.
Avatar billede fluse Nybegynder
26. august 2005 - 14:15 #3
neewbie, Det er MEGET svært at arbejde med så lidt... Nogle billeder, og tekst osv ville være rigtig rart så man havde noget at start med. Og et navn osv. Tingene skal jo hænge sammen, og derfor kan man ikke rigtig lave det ud fra igenting.
Avatar billede neewbie Nybegynder
29. august 2005 - 14:28 #4
Okay... uploader de ting der skal stå i brochuren i aften når jeg kommer hjem. :)