Avatar billede prutkrantz Nybegynder
25. august 2005 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo indenfor Tv/Film > Newborn

Jeg skal bruge et logo til et nyt projekt. Projektet er indenfor Tv/film og hedder Newborn.

Hvis logoet bliver brugt i kommerciel sammenhæng, så vil jeg selvfølgelig give penge for det, men i første omgang skal det bruges til brevpapir og en startweb, idet ideen/konceptet endnu ikke er ført ud i livet og måske aldrig bliver det.

Logoet her ingen krav ud over at det skal associere Tv/film, sammen med Newborn. Hvordan det skal gøres. Det vil jeg lade være op til jer.

Håber på nogle gode svar.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2005 - 17:55 #1
øhm mer info! Er det et produktionsselskan? Er i konceptudviklere til tv programmer? Er newborn et koncept for et tv program? Og i så fald hvad går det ud på?? Nogle ønsker om farver?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2005 - 17:55 #2
gik lidt stærkt....

produktionsselskan=produktionsselskab
Avatar billede klund99 Nybegynder
25. august 2005 - 17:56 #3
Bud:
http://bigup.peecee.dk/view.php?id=14107
Logoet er vist i flere størrelser. Det er vektor-grafik og kan skaleres op og ned uden at blive grimt.
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
25. august 2005 - 19:40 #4
Det er koncept-/idéudvikling til Tv.
Ingen specielle ønsker til farver.

Klund >> jeg synes det er lækkert, men jeg forstår ikke associationen.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. august 2005 - 20:01 #5
Hvad er konceptet/ideen? Det må du have styr på..

Er det nyt og frækt?
Er det seriøst og intellektuelt?
Er det dystert? Er det muntert?

Du må kunne sige bare en lille smule mere.
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
27. august 2005 - 21:25 #6
Projektet er et Koncept. Dette koncept skal ikke have et logo. Men jeg skal have et logo til Newborn (Som bliver firmaet bag konceptet), således at jeg kan præsentere konceptet til andre.

Newborn bliver et fussionsselskab med fokus på Tv-Film.
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
27. august 2005 - 21:32 #7