Avatar billede hagbartm Seniormester
25. august 2005 - 08:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

forældede sider

jeg har obseveret at når man går ind for at læse nogen af svarene
på eksperten så får man bare en blå side uden noget på,det er
tilsyneladende når de er over en vis alder,var det ikke muligt at
fjerne dem så man ikke sidder og søger efter hjælp på nogen sider
der ikke er der.Mvh.hagbartm.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. august 2005 - 10:08 #1
... det har jeg nu aldrig oplevet.
Har du et eksempel (link?) ?
Avatar billede hagbartm Seniormester
25. august 2005 - 11:11 #2
eks.spørgsmål 249527.Mvh.hagbartm.
Avatar billede hagbartm Seniormester
25. august 2005 - 11:22 #3
Kommentar:11:11:38,var til majsmarken,et tillægsspørgsmål kan man ikke redigere på
kommentaren når man har sendt og man opdager en fejl.Mvh.hagbartm.
Avatar billede busschou Praktikant
26. august 2005 - 13:53 #4
Det er tilsynesladende et tilbagevendende problem at ikke pro medlemmer samt hvis man ikke er logget ind, at så kan man få en blå skærm fordi der går fejl menu scriptet
Hvis du er pro, og hvis du er logget ind, så er der ingen problemer

Løsningen...tja..det løses vel engang sammen med alle de andre fejl herinde når IDG får tid og råd ;o)

Til dit tillægsspørgsmål så kan man ikke rette i indlæg
Hvis man kommer til at skrive fortrolig materiale ved en fejl, så kan man rette henvendelse til en coadmin som evt kan lukke spørgsmålet
Avatar billede hagbartm Seniormester
27. august 2005 - 12:24 #5
Til busschou:Du får tak for svarene,god weekend.Mvh.hagbartm.
Avatar billede busschou Praktikant
27. august 2005 - 15:51 #6
jamen tak og i lige måde da :o)