Avatar billede syncro Nybegynder
25. august 2005 - 08:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kliente maskineren kører ikke hele login scriptet

HEj

Vi har lige fået en ny Windows Small Buisnes Server, og siden har jeg oplevet problemer med at klientmaskinerne ikke kører hele login scripete. Dette gør at de ikke får tildelt deres netværksdrev.

Scriptet er som følger :

rem \\SRVxxx01\Clients\Setup\setup.exe /s SRVDOG01
net use * /delete /y
net use f: \\srvxxx01\Clientapp
net use G: \\SRVxxx01\doc_admin
net use H: \\SRVxxx01\doc_lon
net use I: \\SRVxxx01\doc_dpv
net use L: \\SRVxxx01\c5
net use lpt1 \\srvxxx01\lanier
net use lpt2 \\srvxxx01\OkiML380
net use lpt3 \\srvxxx01\HPLaserJet5n

Har kørt dem både som .bat og .cmd og der er ingen forskel.
Og det er kun en gang i mellem det sker og på alle klienter.
Klienterne kører alle win2000pro sp4.

Det slette de gamle netværksdrev men forbinder ikke til de nye.
Avatar billede triton Nybegynder
25. august 2005 - 13:47 #1
kan du se om scriptet kører?, hvor langt i scriptet kommer klienterne?
Er der nogle fejlmeldinger?
Avatar billede syncro Nybegynder
25. august 2005 - 15:21 #2
Jeg har prøvet at ligge en pause ind i bunden af scriptet, men i de tilfælde har der ikke været nogle fejl.
Scriptet kører, da drevene bliver slettet fra det tidligere login.
Der kommer ikke nogen fejlmeldinger. Drevene er der bare ikke.
Avatar billede triton Nybegynder
25. august 2005 - 15:23 #3
hvad hvis du kører scriptet i hånden efter at brugeren er logget ind?
Avatar billede syncro Nybegynder
26. august 2005 - 09:56 #4
Så er der ingen problemer. Ikke jeg har oplevet.
Avatar billede syncro Nybegynder
02. december 2005 - 08:56 #5
Spørgsmål lukket