Avatar billede melted Nybegynder
24. august 2005 - 20:25 Der er 2 kommentarer

Email-adresse blacklistet?

Har et site hvor folk skal oprette sig og verificere deres email-adresse når de opretter sig. Har dog efterhånden fået en masse henvendelser om at brugerne ikke modtager den verifikations-email de skal bruge for at kunne aktivere deres konto. Så har jeg fået at vide at mailsne muligvis bliver blokeret i diverse blacklist/spamfiltre.

Hvad kan man gøre ved det? Det er meget vigtigt at kunne sende de emails ud, så brugerne kan oprette sig.

Er der evt. nogen steder man kan tjekke om man er blevet blacklistet?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2005 - 20:31 #1
hvis du er blevet blacklistet fordi du er et åbent mail relay så kan du selv slå
det op

hvis det er et spam filter så er der ikke rigtit noget at gøre - spam filtre
tager kun 90-95% af spam mails og tager 1-2% ikke spam mails
Avatar billede no_stress Nybegynder
24. august 2005 - 20:47 #2
her kan du teste om du har åbent mail relay.
http://www.ordb.dk/