Avatar billede mpjc Nybegynder
24. august 2005 - 18:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ftp-program | Filezilla

Hej, Eksperten!

Jeg har et problem som jeg håber i kan løse for mig.

Mit ftp-program Filezilla kommer hele tiden med denne information;

Response: 530 Sorry, the maximum number of clients (5) for this user are already connected.
Error:    Disconnected from server
Error:    Unable to connect!

Og jeg vil høre om i havde en ide til hvad problemet kunne være?

---- INFO ----

Styresystem: XP SP2
Firewall: D-link 804 ( router )
Filezilla version: 2.2.14 ( har prøvet en nyere version uden held )
Host: Surftown.dk
Andet: Der er kun en ftp konto oprettet på domænet og det er min.
Avatar billede a1a1 Novice
24. august 2005 - 18:26 #1
prøv at sætte din firewall klient (filezilla) til "passive transfers" så virker det

;o)
Avatar billede mpjc Nybegynder
24. august 2005 - 18:46 #2
Hhm, det mener jeg at den er sat til. Se evt. dette billede www.mpjc.dk/filezilla.gif
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2005 - 18:57 #3
kunne problemet ikke være at der simpelthen er for mange andre der besøger ftp serveren samtidig med at du forsøger
Avatar billede mpjc Nybegynder
24. august 2005 - 19:08 #4
Citat: Andet: Der er kun en ftp konto oprettet på domænet og det er min.

OG INGEN ANDRE KENDER DEN KODE....
Avatar billede mpjc Nybegynder
24. august 2005 - 19:08 #5
Ups Caps Lock...
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2005 - 19:50 #6
nu er FTP jo en rigtig gammel protokol og det vil tage mig meget kort tid at opfange både dit brugernavn og password hvis jeg sad i domænet, men det er nok ikke realistisk at deter det så
Avatar billede mpjc Nybegynder
25. august 2005 - 15:38 #7
Men der er ingen som kan hjælpe mig med problemet.
Avatar billede a1a1 Novice
25. august 2005 - 17:43 #8
prøv evt. med et andet ftp program?
Avatar billede mpjc Nybegynder
25. august 2005 - 18:00 #9
Hej!

Jeg har prøvet i med både IE og Cuteftp.
Avatar billede f-andersen Nybegynder
06. september 2005 - 15:23 #10
Tror du ikke du skulle ringe til surftown og beskrive dit problem, de plejer at have et svar på det meste :)