Avatar billede kabsoer Nybegynder
23. august 2005 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Utskrift i 2 copy

Mitt første program skal være med en command buttom som skal skrive ut et skjema i 2 eks.

Private Sub CommandButton1_Click()
ActiveDocument.PrintOut
copies = 2
End Sub

copies = 2 fungere bare ikke, hva kan jeg ha glemt ??
Avatar billede softspot Forsker
23. august 2005 - 23:23 #1
Du har muligvis glemt at specificere hvilket objekt du arbejder på...
Avatar billede kabsoer Nybegynder
23. august 2005 - 23:27 #2
Jeg skal skrive ut den siden jeg står på (skjema) får bare en kopi
Avatar billede softspot Forsker
23. august 2005 - 23:31 #3
Ja, men det der undrer mig er at du specificere ActiveDocument.PrintOut, men ikke f.eks. ActiveDocument.Copies = 2 (som jeg ville forvente). Eller måske endda at PrintOut returnerede et objekt som man kunne sætte print-egenskaber på, herunder copies...

Kender dog ikke den funktionalitet, så det er bare brainstorm fra min side.
Avatar billede kabsoer Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:30 #4
stenges