Avatar billede maggerholm Nybegynder
23. august 2005 - 18:04 Der er 1 løsning

Forbindelse mellem S/E K700i og PC vie Bluetooth

Hejsa Alle i mednørder.  ;o)

Jeg har købt mig en Sony Ericson K700i'er, og en Bluetooth dongle til min USB port.

Jeg har ingen problemer med og overføre lyd/data/billeder/spil osv fra PC til telefon, men så snart jeg forsøger at sende fra mobilen til PC'en, så er det som om at telefonen ikke kan få forbindelse til PC'en.

Er der nogen som har erfaring med dette som vil dele lidt ud af den. ??  ;o)

Mvh,  Michael Aggerholm
Avatar billede maggerholm Nybegynder
09. november 2005 - 11:04 #1
Bare glem det!  ;o)