Avatar billede sunweb Nybegynder
23. august 2005 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra IIS 5.0 til 6.0

Hejsa

Kan det på ingen måde lade sig gøre at opgradere fra IIS 5.0 på XP til en 6.0??

På forhånd tak!!
Avatar billede venturer Nybegynder
23. august 2005 - 15:15 #1
Jeg har endnu ikke hørt om nogen det er lykkeds for. Men hvis du "kun" har én maskine og den kører XP, kan du jo overveje en Virtuel PC. Så kan du inde fra Windows XP afvikle en Virtual Server 2003 med dertil hørende IIS6.

Både Server 2003 og Microsoft Virtual PC findes i gratis tidsbrgrænsede versioner (min. 45 dage).
Avatar billede sunweb Nybegynder
23. august 2005 - 18:18 #2
Okay - hmm tror jeg smækker en ny server op istedet, har en XEON dual med 2 GB ram til at stå - så den skal bare sættes op :)

Men tak for hjælpen!
Avatar billede sunweb Nybegynder
24. august 2005 - 20:00 #3
smider du lige et svar, så lukker jeg :)
Avatar billede venturer Nybegynder
30. august 2005 - 15:05 #4
Langsomme mig. Håber du får det til at virke :)
Avatar billede sunweb Nybegynder
30. august 2005 - 15:08 #5
Helt iorden :) Købte en ny server og smed en omgang Windows 2003 Server på den :)