Avatar billede juliefabricius Nybegynder
22. august 2005 - 18:45 Der er 2 kommentarer

Hastighed på harddisk

Kort og godt:  Er en ATA 100 harddisk hurtig nok til videoredigeringsbrug? ATA133 eller 150 er ved jeg er bedre, men kan den bruges?
Avatar billede ove.c Nybegynder
22. august 2005 - 20:16 #1
Hvis du anvendere Adobe premiere skal du (helst) have min 7200 omdr. i min på din Harddisk
Prøv at kigge på systemkravet for det redigeringsprogram du vil anvende

Hvilket redigeringsprogram har du i tankerne at anvende?
Avatar billede thorkil1 Nybegynder
23. august 2005 - 12:54 #2
altid 7.200 omdr pr minut tilvideoredigering - og det fungerer altid bedst, hvis man har to seperate harddiske på computeren. Uanset hvad de skrive i systemkrav fungerer det besdt, hvis den ene harddisk er system disk - og den anden er mediedisk..