Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. august 2005 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor anmeldes anonyme karma?

Tjaa, titlen siger det hele ...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. august 2005 - 16:59 #1
Hej Tony. *S*

Glem ALT om at anmelde om noget som helst ang. det karma-halløj.
Det er tilladt at tildele karma anonymt, uanset om du bryder dig om det eller ej.

Sådan er det desværre og sådan bliver det ved med at være, hvis vi skal tro dem der ved noget om det. (og det skal vi vel) *S*
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. august 2005 - 17:11 #2
Åhh :0)
Tak

Nogen kommentar fra co-admins?
Avatar billede roenving Novice
22. august 2005 - 17:18 #3
Hvorfor ?-)

Victor-1 har jo ret !-)

-- hvis en karma-tekst overtræder de almindelige regler om takt og tone, kan den anmeldes, uanset om den er anonym eller ej ...
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. august 2005 - 17:20 #4
glem/ignorer karma. Hvis du koncentrere dig om at svare godt, ordentligt og grundigt på folks spørgsmål, så skal du bare se, både karma og point kommer jævnt glidende. Man kan bare ikke vinde dem alle og skal vel heller ikke, jeg kan godt leve med at der en gang imellem er en eller to der synes jeg er en idiot, hvis bare hovedparten er glade og tilfredse.

Prøv at læse denne gratis artikel http://www.eksperten.dk/artikler/547
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. august 2005 - 17:21 #5
OK

Jeg har prøvet at anmelde, men da jeg ikke kan opgive brugeres 'nick', kan jeg (systemet) ikke komme videre og får blot en fejlmeddelelse tilbage ...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. august 2005 - 18:28 #6
Glem det, der er frit slag, præpupertetsungerne, der åbenbart er IDG´s kernekunder må sandelig ikke kunne generes ved at man evt kunne se hvem de sviner til.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. august 2005 - 19:11 #7
OKi - Tak for støtten og hjælpen Gutter!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. august 2005 - 19:28 #8
Velbekomme. *S*