Avatar billede luskebuks Nybegynder
22. august 2005 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

28 GB forsvundet

Hej med jer.

Jeg har lige bygget en computer og har i den forbindelse brugt en gammel harddisk. Når jeg installerer WIN XP PRO, og den beder mig vælge hvilken partition der skal bruges, finder den kun 2016 MB, altså cirka 2 GB. Men harddisken er på 30 GB! Jeg ved simpelthen ikke hvorfor den ikke finder de resterende 28 GB.
Der har tidligere ligget Win 2000 Pro på den, og da var den delt i to partioner. Nu finder den så kun den ene, og kun 2 GB af den.

Jeg har tjekket inde i BIOS, og den finder alle 30 GB.

Hvad kan der være sket/galt?
Avatar billede luskebuks Nybegynder
22. august 2005 - 16:26 #1
Og hvad kan jeg gøre for at rette det????
Avatar billede skypumpe Nybegynder
22. august 2005 - 17:26 #2
har selv fast problemer med min nye hardisk.
prøv at følge det her, måske er det samme problem
Skrivebord - HøjreMusseTast på [Denne comp.] - [Administr...] - [Diskhåndtering] - find "resten" af disken - HøjreMusseTast på det - følg guiden ...
Avatar billede luskebuks Nybegynder
22. august 2005 - 17:31 #3
klaret.. løste det selv...
Avatar billede luskebuks Nybegynder
22. august 2005 - 17:31 #4
På ovenstående måde, ved at flytte den over i min eksterne HDD og gøre det på en comp. der er tip-top