Avatar billede prutkrantz Nybegynder
22. august 2005 - 12:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logo med Foster og Cigar

Jeg skal bruge et logo, hvor der er et foster, der ryger cigar. Ved godt, at det er en underlig opgave, men sådan er det nu engang :D Jeg ville foretrække et logo i 2 farver (sort/hvid) men er åben for alle forslag. Hvis logoet bliver brugt i kommerciel sammenhæng, så vil jeg selvfølgelig give penge for det, men i første omgang skal det bruges til brevpapir og en startweb, idet det skal pryde en idé, der endnu ikke er gennemført.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
22. august 2005 - 18:54 #1
Her er et forslag...

http://www.sitecenter.dk/punanipatruljen/scrapbog/view_alone.nhtml?profile=scrapbog&UID=10149

Det kan jo tilrettes lidt efter behag...
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. august 2005 - 23:22 #2
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. august 2005 - 09:48 #3
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
23. august 2005 - 12:09 #4
Mobius >> Du har fat i den helt rigtige stil. Det er et fedt logo, men jeg havde nok forventet sædcellen ville ligne et rigtigt foster.

Bill >> Du har fat i det rigtige billede/portræt med hensyn til fosteret, men det må gerne være mere tegneseriestil, lige som mobius' forslag.

Christiansen >> Røgen fra cigaretten er fed, men ellers er det ikke som jeg havde forestillet mig.
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. august 2005 - 12:26 #5
Her er en i sort også.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/642014.html
ved ik' lige om det er tegneseriestil :)
Mvh.
*Bill
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
23. august 2005 - 12:32 #6
Der er for mange detaljer. Jeg søger en "ren" streg. Men tusind tak for forsøget.
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. august 2005 - 12:40 #7
Det var så lidt. en enkel streg.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/642014_02.jpg
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
23. august 2005 - 12:51 #8
Stilen er ved at være der, men det hele er for kantet. Specielt set i forhold til cigaren, der er rund
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. august 2005 - 12:54 #9
Okii skal se hvad jeg kan gøre, men det bliver ikke før i aften eller i morgen
(skal på arbejde nu)

Mvh.
*Bill
Avatar billede bill20 Nybegynder
24. august 2005 - 22:39 #10
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. august 2005 - 23:20 #11
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. august 2005 - 23:21 #12
skal lige have med grovfilen hvis det skal bruges til noget :-))
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. august 2005 - 09:50 #13
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
25. august 2005 - 11:03 #14
Mobius >> Den er næsten lige i øjet - Hvis grovfilen kommer i gang, så er den der :D

Den skal selvfølgelig være i sort/hvid, og så skal den være mere rund, hvis det kan lade sig gøre.
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. august 2005 - 12:21 #15
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
25. august 2005 - 13:48 #16
Well - den er ikke helt som jeg ville have det, men jeg accepterer Mobius' svar og smider en ny tråd. Jeg tror måske jeg har været for snæver med mine krav, så jeg prøver at åbne for kravene.

Jeg har billedet af logoet i hovedet, men besidder ikke evnerne til at få det ud :D

Tak for arbejdet gutter