Avatar billede dkhb Mester
22. august 2005 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg formaterings kommentarer, der kommer i højre?

Jeg har fået tilsendt nogle word-filer fra en kollega. Men jeg kan se samtlige rettelser og ændringer, de er understreget, og en linie peger ud til en cirkel, der fortæller hvilken ændring der er sket.
Hvordan kan jeg fjerne dem? Jeg bruger word 2002. Jeg skal bruge filerne på vores intranet, og det ser ikke særlig pænt ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2005 - 11:26 #1
Jeg mener du kan gøre følgende:

Funktioner -> Ændringer -> Accepter ændringer

Jeg har Word 2000 men tror det er noget lignende i 2002
Avatar billede dkhb Mester
22. august 2005 - 12:30 #2
Accepter ændringer er ikke aktivt, så det kan jeg ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2005 - 12:36 #3
Hmm, hvad så med at markere hele teksten ind i et nyt dokument?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2005 - 12:36 #4
markere = kopiere
Avatar billede dkhb Mester
22. august 2005 - 12:40 #5
Tak, det virker. Hvordan får jeg nu givet dig pointene?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2005 - 13:31 #6
Velbekomme, du kan først give point nu hvor jeg har lagt et svar.

Marker mit navn i boksen ude til venstre, og klik på "Accepter"

Så er spørgsmålet rigtig lukket.  c",)