Avatar billede zarthax Nybegynder
21. august 2005 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

personligt site

Har siddet og nørklet med et personligt site, og er nået frem til dette resultat:
http://zarthax.users.whitehat.dk/hp/index.htm

Siden er ike færdig endnu, der mangler stadig noget indhold...
Baggrundsbilledet, er ét billede... kan ikke det der med at samle stumper til en helhed :(

Den BLIVER centreret senere hen...

Så... det var mine forbehold og forudindtegede undskyldninger, nu er det jeres sabler der skal frem...
//zarthax//
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. august 2005 - 23:20 #1
siden er en pudsig blanding af utilsigtet 90'er retro blandet med...hummm noget andet, personligt bryder jeg mig ikke om helheden, men der er dog elementer som kan komme ti at virke.

"virker" ikke:
menuen og menu holderen, den er helt gal, og trækker helheden betydeligt ned
forsøg at undlade bitmappet og "timelinen" samt det grå fnider i baggrunden.
og ld menu boxene stå alene.

skrift-typen (times) den er sgu for "old-school" prøv med en verdana.
og få styr på bullitpoints og linjeskift.

selvportrættet...grønne øjne, er du fra venus eller på syre..
her er der brug for noget mere imødekommende og "venligt"

lyse-blå links = no
hold farve kompositionen på sitet, gså på links.

så er der koden, den er ikke køn, men det vil jeg ikke blande mig i
der er andre der ved meget mere..

"virker"
indholdet, dig.
du besider jo (åbenbart) fine kompetancer, men det kommer slet ikke til udtryk på sitet.

løsning:
Lad det om, lav det i Flash og implementer video på sitet, både teknologien og båndhastigheden forsvarrer at du laver en videopresentation online, og med flash kan du nemt og hurtigt få det til at se proff. ud med små virkemidler.
Du laver video - så vis det :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. august 2005 - 23:25 #2
Avatar billede zarthax Nybegynder
22. august 2005 - 09:40 #3
Se, der er vist nogle ting jeg skal have rettet lidt på dér :)
I´deen med flash, finder jeg noget kompliceret, da jeg udelukkende kun kender til "grundlæggende" html.

Koden er MEGET rodet, ja, men det skyldes blandt andet, at jeg undgår <iframe> og kører det hele med <div>

Lyseblå links... regner med at det er TV-Nykøbing linket du refererer til ??
Jeg arbejder stadig på siden, så de sidste små finesser er slet ikke på plads.

Men, jeg kigger på det og rette meget af det senere idag.
Tak for den KONSTRUKTIVE, (er der nogen der kan lære lidt af...), kritik :)
//zarthax//
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
22. august 2005 - 20:49 #4
Siden hedder Untitled Document, der er ikke særlig heldig.
I dokument type står der sproget er engelsk, det ser bare ikke sådan ud.
Selvom siden ikke fylder min skærm ud, så er der alligevel et rullepanel forneden. Det ruller bare mere sort baggrund frem i højre side.

I øvrigt synes jeg siden ser godt ud. Skrifttypen kan jo altid diskuteres.

Mvh. Carl-Juhl