Avatar billede ossian Nybegynder
20. august 2005 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge en IIS log reader

Hejsa,

Jeg har brug for en god IIS log reader.
Sagen er at jeg har en logfil på 1,3GB fra en enkelt dag. Loggen ligger på min server som står i USA. Jeg har prøvet at åbne loggen i notepad og wordviewer, men ingen af programmerne kan klare en fil af den størrelse.

Jeg er kun interesseret i ganske få linier i loggen, og er ligeglad med antal af besøgende osv..
Avatar billede superdreng Nybegynder
20. august 2005 - 22:17 #1
Hvordan kan den blive på 1,3 gb?
Avatar billede ossian Nybegynder
20. august 2005 - 22:32 #2
Det kan den når man har 370.000 sidevisninger :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. august 2005 - 12:13 #3
Kik på Microsoft Log parser. Dette gratis stykke software er faktisk ret godt til dette. jeg har skrevet en artikel om det, du får lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. august 2005 - 12:14 #4
Avatar billede ossian Nybegynder
21. august 2005 - 12:42 #5
Tak, det ser spændende ud! Jeg kigger på det..