Avatar billede skipperbent Nybegynder
19. august 2005 - 22:05 Der er 10 kommentarer

Erstatte enter med <br>

Hej.

Har lavet et forum i php. Mega dejligt, hehe, problemet er bare, at den ikke erstatter [ENTER] knappen med <br> - altså linjeskift.

Jeg tænkte på en kommando , evt str_replace, som gjorde, at alle ENTER-tasts blev lavet om til <br>?

Med venlig hilsen
SkipperBent / www.enetonline.dk/login/community.php
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2005 - 22:07 #1
Avatar billede skipperbent Nybegynder
19. august 2005 - 22:10 #2
#Erik Jakobsen

Mange tak. Men hvordan definerer du et enter, som ikke er lavet, tænker på hvis jeg skulle bruge str_replace ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2005 - 22:12 #3
"...et enter, som ikke er lavet..."  ??
Avatar billede enetonline_dk Nybegynder
19. august 2005 - 22:35 #4
Nej.. ingenting, jeg tåger bare som altid.. jeg har fundet ud af det, og jeg takker MANGE gange.. hehe, hvordan giver jeg point?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2005 - 22:39 #5
Det gør du ikke - jeg samler ikke på point. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede stalle Nybegynder
20. august 2005 - 01:25 #6
okay...

erikjacobsen.
Du er en stor hjælp, og kan en del.
Det er i hvert fald hvad jeg har oplevet.

MEN...

Nu er jeg ikke selv hverken newbie, eller rookie indenfor PHP, men det her spørgsmål ville jeg kunne svare på, ligesom jeg tror mange andre af de faste "gængere" her på eksperten, under php.

Så hvorfor ikke vente lidt mere end 2 minutter med at give et svar, så nogen af dem der samler på point, og som kan svare, får muligheden ?

Ikke noget surt opstød, blot en lille tanke.

Vil lige sige at jeg ikke selv er super aktiv, men det sker.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. august 2005 - 09:09 #7
Det kan jeg ikke se nogen grund til, stalle.
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2005 - 11:51 #8
<ole>

Eksperten-points kan alligevel ikke bruges til noget mere. Der kommer ikke nye ansigter på Top10-listerne, før IDG opdager, de glemte at give den nye Admin passwords til serveren, da de ansatte ham for snart mange måneder siden. De har (heller) ikke virket i midst et halvt år  :)

Amerikanske flyvere har en vending: "SNAFU" - hvilket betyder "Situation Normal - All Fucked Up" ... og de kender ikke engang Eksperten  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede stalle Nybegynder
22. august 2005 - 17:05 #9
OKay...

Ja jeg ved ikke.
Synes det er lidt synd, at det lader til at man har opgivet siden.

Nuvel, man har "solgt" opgaven, men det er jo ikke fordi der er sket noget ved det, udover en del forstyrrelser.
Avatar billede olebole Juniormester
22. august 2005 - 17:09 #10
Eksperten er en skændsel for IDG. Der er ikke mange andre sites, man er nødt til at lukke ned en time hver nat for at få det til at fungere så dårligt  :oP