Avatar billede jmahle Nybegynder
19. august 2005 - 13:37 Der er 1 kommentar

Hvordan får jeg disse parametre med?

Hej

Jeg har et problem, der går ud på at jeg har følgende side:

https://www.betandwin.com/page.aspx?view=listofodds

Hvor jeg gerne ville have markeret alle de sportsgrene og flyttet dem over og vist ved at trykke på "Show".

Selvfølgelig kan det gøres manuelt, men er det ikke muligt at skrive nogle ekstra parametre til url'en, så jeg kan få den lange liste med alle odds ved kun at indtaste url'en?

På forhånd tak,

Mvh Jacob
Avatar billede roenving Novice
19. august 2005 - 13:41 #1
Nej, de bliver nok sendt som post-variable, så hvis du skal gøre det, skal du kopiere deres form og indsætte de værdier i det relevante felt !-)

-- men jeg ville selv gøre det sådan, at det ikke var muligt, så det er det måske heller ikke der !o]