Avatar billede montanus Nybegynder
12. april 2001 - 16:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design med Bokstaver!?

jeg har set mange gange nogle skriver \"tegne\" deres navn med bokstaver i TXT filer, men hvilke programmer kan man lave det med?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. april 2001 - 16:37 #1
Jeg forstår ikke opgaven.
Avatar billede montanus Nybegynder
12. april 2001 - 16:39 #2
hmmm, hvis du fx får et program eller noet, så er der .nfo filer, der er \"procucenten\"\'s mærke/navn, skrevet med bokaster så det ligner en tegning....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. april 2001 - 16:44 #3
Tror sgu ik der findes sådan et program, desuden er det grimt.
Avatar billede montanus Nybegynder
12. april 2001 - 16:46 #4
jo! og nej! man kan lave det flot!
Avatar billede blood Nybegynder
12. april 2001 - 16:48 #5
Start >> Kør
Skriv CHARMAP.EXE og klik ok

Det kan du se de forskeldige tegn der findes :-)

Eks
ALT+0174 = ®
ALT+0215 = ×
Avatar billede montanus Nybegynder
12. april 2001 - 16:52 #6
det er ikke det jeg vil, kender i ikke den skalgs \"tegninger\" nogle skrive ri deres TXT filer?!! Nogle skriver deres logo eller navn med bokstaverne så det fylder hele siden....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. april 2001 - 16:55 #7
læg en txt fil op og link og tegn og fortæl så !
Avatar billede blood Nybegynder
12. april 2001 - 16:55 #8
Mener du sårdan noget som denne
http://www.amokk.dk/colouredtext/
Det kan du uploade dit pic også få lavet et fedt billede af det :-)
Avatar billede montanus Nybegynder
12. april 2001 - 17:00 #9
lidt primitivt men:

                                                    ÜÜܲ      ÜÜÜÜÜþ
  þßß²ÜÜÜ  °        ÜÜܲßÛÛÛÛ²  °    Ü ° ²²ÛÛÛ    °  ÛÛÛ۲߰  ÛÛÛÛ²²
      ²ÛÛ۲ܠ °    ܲÛÛÛ²  ²ÛÛÛÛ  °ÛÛÛÛ²    ÛÛÛÛÛ° °    Ü ÛÛÛÛÛ    ÛÛÛÛÛ° °

      ÛÛÛÛÛÛÜ  ܲÛÛÛÛÛ±  ßß²ÛÛÜ ÛÛÛÛÛ þß²ÛÛÛÛÛ²ÜÜÛÛßß  ²²ÛÛÛ° ßÜÛÛÛÛÛ  °
    ° ²ÛÛÛÛ ß²ÜÛß ÛÛÛÛÛ° °    ß²ÛÛÛÛÛÛ°  °ÛÛÛÛÛ        ßßßÛÛÛ²ßß²ÛÛÛÛÛ°
  ° °° °ÛÛÛÛ°  ß  °ÛÛÛÛÛþßÛÛÛÛÛ Üß ÛÛÛÛÛ± Ü ÛÛÛÛÛ° °°²ÛÛÛÛß ÛÛÛ ° ±ÛÛÛÛÛ± ±° °
        ÛÛÛÛ² Ü  þ²ÛÛÛÛ۲߲ÛÛÛÛ  ° ÛÛÛÛÛ²ßþܲÛÛÛÛ±  °ÛÛÛÛ² ÛÛÛÛ  °ÛÛÛÛÛ²ßþ
    þß²ÛÛÛÛÛ²    ß²ÛÛÛ  ÛÛÛÛ°  ÛÛ۲ߠ   ß²ÛÛÛ²Ü ²ÛÛÛÛ Ü²ÛÛ²    ÛÛÛ²ß
        ß²ÛÛ²    °  °Û²  °ÛÛÛÛ²Üܲßß°  ܲܠ ß²  ßß²ÛÛÛÛÛ²  ßßßßþ  ÛÛ²  °
    ° °° ²Û°  °    ²  ܲÛÛÛÛÛß °      ß    °      ßß²ÛÛÜ  °° °  Û²  °

jeg ved godt det ikke ligner ret meget, men man kan få det til at ligne ens navn eller et andet bileder...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. april 2001 - 17:44 #10
blood> Ret sejt link, kender du et program der kan lave det?
hvis ja, ved du så hvor man kan downloade det?