Avatar billede nextstop Nybegynder
17. august 2005 - 09:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ved afvikling: "does not have a strong name"

Jeg er newbie til .NET og har "arvet" en solution med et par projekter skrevet i VB.NET. Nu har jeg tilføjet et C#-projekt til denne løsning, men når jeg forsøger at kalde en klasse i dette nye projekt fra det eksisterende, får jeg en runtime fejl:

System.EnterpriseServices.RegistrationException: The assembly 'c:\....\classlibrary1.dll' does not have a strong name.

Hvordan sørger jeg får, at det nye projekt får et såkaldt "strong name"? Jeg har kigget lidt på sn.exe, men ved ikke hvad jeg skal gøre med den.

På forhånd tak.
Avatar billede hostgirl Nybegynder
17. august 2005 - 10:48 #1
Tror det kan skyldes en fejl i din registering.

link: http://msdn2.microsoft.com/library/e4x330sb(en-us,vs.80).aspx

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej..
Avatar billede nextstop Nybegynder
18. august 2005 - 15:57 #2
Tak for dit input, hostgirl.

Problemet blev løst ved at lave et .snk-fil ved hjælp af sn.exe og så tilføje denne til AssemblyInfo.cs.