Avatar billede remedy Nybegynder
16. august 2005 - 00:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virtuelt DVD DRev i "Denne Computer"

Hej!

På forhånd undskyld hvis jeg har valgt en forkert katogori.

Har et problem med et virtuelt drev som jeg ikke kan få væk igen.

Problemet opstået således:

DEAMON Tools var installeret for at køre et ISO. Virkede fint i et par dage. Ved genstart efter et par dage melte DEAMON tools kritisk fejl. Kan ikke huske fejlkoden. Jeg afinstallerede programmet. Og regnede med at fejlen forsvandt. Det gjorde den også, men det virtuelle drev er det stadigvæk.

Har prøvet at geninstallere DEAMON tools for at få det til at overtage, men intet virke. Nogle som kan hjælpe???

John.
Avatar billede milter Ekspert
16. august 2005 - 00:26 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
16. august 2005 - 07:52 #2
Kan du ikke bare højreklikke på drevet og vælge at fjerne det?

Jeg var iøvrigt ude for at jeg fik en fejlkode da jeg afinstallerede det. Det gav temmelig mange problemer. Computeren var pludselig dobbelt så lang tid om at starte op - det endte med en formatering :o/
Avatar billede remedy Nybegynder
16. august 2005 - 15:44 #3
Jamen det link virkede jo helt fantastisk :) Tak for det. Lig et svar hvis du gerne vil have point :)

John-
Avatar billede milter Ekspert
16. august 2005 - 16:30 #4
Jeg går ud fra, det er mig, du mener, så jeg tillader mig at lægge et svar :)
Avatar billede milter Ekspert
29. august 2005 - 16:13 #5
Takker :)