Avatar billede djkassen Nybegynder
14. august 2005 - 00:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner til Oscommerce projekt søges

Hej

Jeg søger en webdesigner som kan hjælpe mig med mit oscommerce projekt evt: tjek www.pmp-import.dk

Jeg søger en person som kan få den design mæssige del op på et andet niveaue så den ikke længere ligner en standart side fra oscommerce, samt design af banner.

Hvis der er folk der har forslag/ ideer til hvad jeg selv kunne lave om bliver de også modtaget med kyshånd.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. august 2005 - 11:16 #1
er du villig til at ofre penge på det?
Avatar billede zambezi Nybegynder
15. august 2005 - 10:20 #2
ja...vil man få betaling for arbejdet?
Avatar billede djkassen Nybegynder
15. august 2005 - 14:10 #3
Har ikke vildt mange penge til at starte med men kan give andel i salget + at du får andel i reklame indtægterne + nogle penge for arbejdet
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2005 - 14:30 #4
hvis du ikke har så mange penge vil jeg nok købe en template istedet, jeg ved at www.templatemonster.com har et par stykker og du kan sikkert sagtens finde flere på google ved at søge på template oscommerce.

Prisen ligger fra 50-200$ som burde være priser der er til at overkommme.
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. august 2005 - 22:16 #5
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
07. oktober 2005 - 18:28 #6
Opretter et spørgsmål og tager selv pointene.....