Avatar billede jmc Nybegynder
12. august 2005 - 17:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger software til timesagstyrring

Har du et godt link til noget timesagstyrring.
Det skal være enkelt.
Kunder kan tildeles en medarbejder som så fra en liste kan vælger et kundejob og tilføje en kommentar sammen med antal timer.
Gerne ASP med Access.

Savner desuden en CRM program som kan gemme historik på det man har talt med kunder om.

Kan disse to ting kombineres er det jo bare fint.
Avatar billede heine112 Nybegynder
17. august 2005 - 20:39 #1
Hej jmc

Hvormeget er programmet værd for dig ? Jeg har udviklet et produkt (sagsstyring og dokumenthåndtering mm), som jeg overvejer at modificere til det som du efterlyser. Du er sikkert ikke interesseret i mit produkt, men jeg vil gerne vide, hvor meget et ligende produkt kan hjælpe dig.

mvh Heine112
Avatar billede jmc Nybegynder
05. september 2005 - 11:12 #3
Tak for hjælpen, jeg har udviklet mig eget webbaserede system nu.
Hvem skal have points?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
05. september 2005 - 11:14 #4
Ellers tak
Avatar billede heine112 Nybegynder
05. september 2005 - 21:03 #5
Jeg samler heller ikke
Avatar billede jmc Nybegynder
20. oktober 2005 - 09:24 #6
lukker
Avatar billede jmc Nybegynder
17. januar 2006 - 10:12 #7
takker