Avatar billede yuksel Nybegynder
12. august 2005 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobile webcam solution ide ?

Hej til alle.

Jeg skal forspørge om erfaring og ideer til et web cam system.(alle forslag er velkommen)

Jeg skal til at udvikle et mobil web cam løsning hvor, der sidder en person ved en computer
og en anden person med evt.trådløs bærbar med webcam.
også er det mening at personen der sider ved computeren skal dirregere den anden person til at gå rundt i
huset og kigge omkring og lave interview med mennesker.

det første forslag som ikke er helt optimal er :
at man installere msn messenger som program til kommunikation
også ham man en hånhold kamera som er koblet til en bærbar computer som har trådløs interenet.

også er der bare om i kan kommer på nogle forslag til det ?
Avatar billede yuksel Nybegynder
12. august 2005 - 13:25 #1
det med messenger vil ikke give noget godt billede, derfor er det stemt ud
Avatar billede yuksel Nybegynder
19. august 2005 - 13:44 #2
Jeg lukker pga. manglende interresse