Avatar billede Swift Praktikant
12. august 2005 - 08:38 Der er 1 løsning

Manglende "Web Service" objekt i Performance Monitor

Hej.

Jeg har en W2K med IIS5 kørende.
Og "Web Service" objektet er forsvundet, så det ikke længere kan ses fra Performance Monitoren.

1. Jeg har forsøgt med genstarter.
2. Jeg har lavet unlodctr/lodctr tricket.
3. Jeg har prøvet at deaktivere/reaktivere W3SVC med "Extensible Counter List" værktøjet.

Men lige meget hvad, så kan jeg ikke få "Web Service" frem igen.

Og, nej, der er ingen meddelelser i EventLoggen...

Nogle gode idéer ??
Avatar billede Swift Praktikant
13. november 2005 - 22:32 #1
Ærgeligt, jeg ville virkelig gerne have fundet en god/stabil løsning!
Lukker spørgsmålet.