Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 20:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Alle Eksperter - se her!

Jeg har en ide:
Lige nu er der 10.181 åbne spørgsmål, jeg tror at kun 50 af dem er \"aktive\" resten er ligesom glemt eller besvaret spørgsmål som ikke er lukket pga. brugeren har oprettet en ny eller er stoppet med at bruge Eksperten.dk(uha da da!).

Skal vi ikke få ryddet op i dem?

De spørgsmål som ingen har kunne svare på kan man jo selv lukke (det er i orden med Eksperten jeg har spurgt) ved at svare selv og så acceptere det svar, og så for du jo også pointene tilbage ;-)
Eller så lav en reference i dette spørgsmål fx:
[Fri debat] - http://www.eksperten.dk/spm/63169

Det er bare en ide\'...

mvh.
D a L a b
Avatar billede -onslow- Nybegynder
11. april 2001 - 20:07 #1
hørt
Avatar billede -onslow- Nybegynder
11. april 2001 - 20:07 #2
alle spm der er over 3 mpneder gamle og ikke er besvarret skal lukkes.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. april 2001 - 20:08 #3
Admin overvejer en hel del muligheder for at lukke gamle gamle spørgsmål.

1. Man kan ikke bare uddele pointene til dem der har svaret, da der findes en hels del tåbe svar.
2. Man kan ikke bare lukke dem, da dem der har svaret vil føle sig snydt...
3. Admin har ikke tid til at overveje pointfordelingen i samtlige spørgsmål.

Sikke et dillema -  Jeg gør det at jeg ofte tager en tur rundt i ulukedede spørgsmål jeg deltager i - Det hjælper faktisk sårn fifty fitfy...
Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 20:10 #4
Kunne Admin ikke give et varsel på en to ugers tid og så slette alle spm der fx er over en måned gammel?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
11. april 2001 - 20:11 #5
hm.. bagsiden af medaljen :)
Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 20:13 #6
Kan de som hvis spm mangler opmærksomhed ikke sætte et linke her ligesom i mit spm?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. april 2001 - 20:14 #7
Admin sender faktisk en mail ud, hvis der er gået et stykke tid... Prøver lige at finde en. Fik en for nyligt - Sjovt nok i et spørgsmål hvorjeg forventede svar fra admin selv...
Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 20:40 #8
Er der ingen som har nogle gamle spm?
Avatar billede dalab Nybegynder
11. april 2001 - 20:41 #9
Avatar billede johannielsen Nybegynder
11. april 2001 - 20:43 #10
<forslag>
Jeg synes at pointene bare skal deles ud, ligeligt mellem spørgeren og dem der har svaret.
Altså spørgeren skal kun have ligeså mange som hver af dem som har svaret!

Så ville folk nok begynde at afslutte deres spørgsmål, og hvis ikke fik de trods alt en smule ud af det
</forslag>

/Johan
Avatar billede cstern Nybegynder
11. april 2001 - 22:33 #11
Det har været oppe et utal af gange. Den model der arbejdes med er at gamle spørgsmål tvansglukkes hvis spørgeren ikke selv har gjort det (man får et par advarsler i god tid inden). Pointene er da tabt både for spørger og svarer. Shit happens. Men det er den administrativt letteste metode. På et tidspunkt bliver dette implementeret i automatikken her på sitet.