Avatar billede karensmart Nybegynder
10. august 2005 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visning af ikoner i Hyperlinks

Hvordan sikrer jeg mig at de forskellige ikoner der hører til mine forektrukne webadresser i hyperlinks bliver vist?
Problemet er at flere af adresserne vises med IE-ikonet og så er det jo straks lidt sværere at finde rundt mellem dem ;-)
Avatar billede busschou Praktikant
10. august 2005 - 14:15 #1
Du kan klikke på hvert element og vælge at skifte ikonet
Avatar billede busschou Praktikant
10. august 2005 - 14:16 #2
altså under egenskaberne :o)
Avatar billede karensmart Nybegynder
10. august 2005 - 14:31 #3
Jo tak den kender jeg men jeg vil jo have det nøjagtige ikon for den pågældende webside. DR's logo for dr.dk osv. osv. Det lykkes for en del af elementerne i hyperlinks men ikke for alle. Jeg ved godt at ikonet skal være tilgængeligt fra siden men de burde den også på de aktuelle sider.
Avatar billede karensmart Nybegynder
10. august 2005 - 14:32 #4
...men det burde det også være på de aktuelle sider jeg har i mine hyperlinks.
Avatar billede busschou Praktikant
10. august 2005 - 14:39 #5
hvis en webside har sådan et favicon, så kommer det også på i dine favorites
Hvis siden ikke har et icon, så kommer der jo heller ikke noget?
Dr.dk kommer fint ind på min