Avatar billede arseny_sln Nybegynder
10. august 2005 - 11:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Digital receiver Humax Vaci 5350 - til gratis kanaler?

Hej,

Jeg har tænkt mig at få et parabolsæt til modtagelse af gratis kanaler på Astra- og Hotrbird-satelliterne.

Jeg er blevet tilbudt en Humax Vaci 5350 digital receiver, som jeg går ud fra er blevet købt hos Viasat.

Jeg er lidt i tvivl, om den receiver overhovedet kan bruges til andet end Viasats kanaler, for jeg har hørt, at nogle receivers kan være låst til en bestemt udbyder.

Er der nogen, der har erfaring med den receiver og kan hjælpe mig?

Tak
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 11:35 #1
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 11:36 #2
Nu kører viasat på 5øst-astra og hotbird på 19.2 og 13øst
Avatar billede arseny_sln Nybegynder
10. august 2005 - 12:04 #3
Men kan den bruges uden at have abonnement hos Viasat?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 15:02 #4
ja med den gamle software i så kan du .

søg på google efter kjaerulff det er dem her i dk der står for humax de har sw liggende på deres side
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 16:16 #5
Den kan kun bruges uden abbonoment, da disse modtagere ikke har kortlæser.
Her er også en:http://ph-computer.dk//product_info.php?products_id=324&osCsid=fbc3ad49a1d8b9048e9fec3dbb455de5
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 16:16 #6
Sorry-glemte du havde den. Takker for point.
Avatar billede arseny_sln Nybegynder
10. august 2005 - 16:17 #7
Ok, tak for svaret jetdirect. Jeg har prøvet at finde softwaren på www.kjaerulff1.com, men kunne ikke finde noget til humax receivere :S

Pointerne er desværre givet væk.
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. august 2005 - 15:05 #8
jetdirect>Vil du have pointene?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2005 - 20:34 #9
humax 5350 har kortlæser samt cam slot  jeg har selv haft denne modtager i sin tid

kontakt kjaerulf de er til og snakke med du skal tale med Gert Hansen

glem poingene
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2005 - 20:37 #10
hvis du vil have canal digital så kan du få en modtager til deres kanaler med tilskud hvis du tegner abb på family pakken